Hemma hos Jenny 2 nov

2008-11-30 @ 16:00:26
Idag var vi hemma hos mig ( Jenny ) Det var länge sedan vi såg nu. Sist var i sep pga sjukdom och resan till Turkiet. Lena skulle äntligen få komma iväg på en utlandsresa med sina 3 barn. Jag hade tipsat henne om ett jättefint ställe som verkligen var barnsäkert och man kunde koppla utav. Lena var verkligen värd denna resa med sina barn. Men lite avis är man ju, hon är ju så mycket brunare än vi blekfisar som var kvar här hemma.

Så det blev mycket prat alla hade så mycket att säga men tiden går så fort när vi träffas, hoppas att alla hann berätta allt. Jag kan tyvärr inte skriva vad vi prata om eftersom det stannar inom juntan.

Idag bjöd jag på plankstek, vi drack vin & åt kladdkaka som Maya hade gjort, gott gott!



Kladkaka alá Maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0