Träff hemma hos Lena

2009-08-25 @ 21:36:59
Idag var det dax igen. Denna gång hemma hos Lena. Jag måste ha varit lite virrig i veckan för jag har hela tiden tänkt på att det är min tur att ha efterrätt. Och vilken tur att jag kom på att jag ahde ju vin denna gång. Men vem säger nej till 2 st olika efterrätter, ingen. Men det hade blivit lite tråkigt om vi hade blivit utan vin......

Iallfall kvällen var trevlig som alltid, god mat, gott vin, krispig sallad och smarrig efterrätt. Kan det bli bättre än så på en Junta träff? Tror inte det. Här kommer lite roliga bilder från kvällen:



Öl flaskorna Goldbar som Marina håller i är från Per´s nya bolag som han har startat.
Kommer snart på systemet, kan varmt rekomendera det, köp det!

Nästa träff blir hemma hos Marina den 28 september kl 19,00.
Vi ses då, Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: marina

Kunde inte låta bli att kolla , jag slog vad med mej själv att du redan hade skrivit i junta bloggen, och jag hade rätt, kul att du är så snabb. nu ska jag skriva i min blogg, men det tar lite längre tid. kram

2009-08-25 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0