Vart tog brudarna vägen?

2009-01-25 @ 12:04:58

Sist vi hade junta pratade vi om Friskis & Svettis. Om att det är ett bra täningssett om man inte vill vara på ett gym och skryta om sin kropp bland alla andra tränings freak. Vi tyckte att Friskis & svettis vart gjort för alla, oavsett hur man ser ut och klär sig. Och jag kan då säga att jag är då ingen vältränad 3 barnsmamma med bra kondis, tvärtom. Så tummen upp. Nu är det bara att ge järnet. Eller hur junta brudar? Men var var alla? Inte då där? Det var bara jag & Lena. Antingen så orkade inte dom andra eller så är det att jag och Lena behöver träna mest hihihihi

 

Vi fick ett bra stöd av Amalia, hon var en bra coach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0