Junta hemma hos Jenny

2009-03-05 @ 22:55:13
Idag har vi haft junta....äntligen det känns som en evighet sedan sist. Det är alltid lika kul att träffas och prata. Det är bara ett problem...att tiden går så fort. Vi prata och surrar om allt möjligt. Idag var vi hemma hos oss mig (Jenny). Jag bjöd på kinamat. Kände mig lite lat och orkade inte laga mat, blir lite slö när man är ledig hihihi. Lena hade med sig efterrätt och bjöd på varmt frukt med choklad & glass, mums det var jätte gott.





Vi har ju pratat om en resa. Det blev inte bokat något denna gång heller utan mer prat. Jag tipsade om en lägenhet i Budapest för 150:- / pers. Vi pratade även om vi skulle göra en familjedag med pimpling. Tänk vi juntabrudar sola på isen medans våra underbara karlar tar hand om barnen och pimpling. Oj, hoppas Björn kan ta hand om Henke oxå när han får en fisk på kroken hihihih

Vi hade en tyst minut för min älskade pappa. Jag fick för exakt ett år sedan kl 20,00 denna dag besök av 2 poliser som sa att min älskade pappa hade hittats död i Vietnamn, då hade han varit död i en vecka.



Jag hade till mina underbara juntabrudar som betyder väldigt mycket för mig och stöttat mig mycket under den tiden, köpt varsitt halsband till denna dag.
Ett halsband som kan vara ett minne från mig och ett minne att livet går vidare, det tar inte slut efter döden.
På Halsbandet finns 3 budskap där ringarna har varsin påminnelse på temat SJÄLARS MÖTE:  :
*Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening
*Själar säger aldrig farväl
*Änglar finns-du är en.




Vi har även denna gång sagt att vi ska starta ett juntakonto. Nästa träff blir hemma hos Kicki den 26 mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0