Höstens junta träff hemma hos Marina

2009-09-28 @ 21:16:37
Jaha, då var det dax igen då. Dax för lite prat & skratt bara tjejer imellan. Inga barn och inga karlar. Idag var det dax för Marina att ta emot oss i juntan. Och vilken tur att jag påminde vissa  igår att vi hade junta idag. För vissa hade helt glömt bort att vi skulle träffas idag. Hur kan man glömma en sådan viktigt kväll? Tur att vissa i gruppen är så unga så minnet inte har börjat svika ännnu (fniss) Och vilken tur att hon har värdens underbaraste karl som lagar middagen till juntan, för själv jobbade hon in i det sista. Det blev en av mina iallafall favvo "Per alá Coq au". Jag säger bara mums, tror att alla andra i junta gruppen håller med oxå.

Sedan blev det dax att smaka Kickis fantstiskt goda hemma gjorda blåbärspaj, jag säger bara smaskens.

Kvällen blev iallafall som vanligt, helt underbar. Det är så skönt att bara sitta och ha lite tjejsnack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0