Äntligen.....Junta!

2010-02-16 @ 22:46:15
Idag var det dax för oss Junta brudar att träffas igen. Och jag har längtat mer än vanligt. Det som är så skönt med juntan är att det är vanligt hederligt tjejsnack, och det kan man behöva ibland. Varken karlar eller barn är med....det är bara vi! Det blir fnitter och mycket prat, men ska vara glad om man får en syl i vädret hihih för ALLA vill prata. Men denna gång var vi bara 3, Kicki var inte med!
Iallfall så är vi hemma hos Marina nästa gång och det kommer att bli den 4:e mars kl 19
Jag fattar inte men jag längtar redan.......(fniss)


Här kommer en bild från den gången när vi var hemma hos Marina. Har tydligen missat att göra ett inlägg från den kvällen. Hm, fattar inte hur jag tänkte då? (fniss)
Kerstin har koll på pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0