Oktober

2010-10-21 @ 23:04:49
Hoppsan det var ett tag sedan jag skrev på junta bloggen.

Idag var det dax för oss i juntan att träffas. Denna gång hemma hos Marina. Men vad hände? Vi tog inga kort? Jag fattar ingenting, hur tänkte vi då? Men som alltid lika gott och lika trevligt. Marina bjöd på laxplanka. Jag säger bara mmmmm. Då kan ni ju tänka er själva hur gott det var. Jag hade dessert denna gång och bjöd på Semifreddo med kaffe- och passionsmak. Enkla att göra och gott blev det.

Jag som är lite yngst i gruppen fick styra upp lite.......hocky och träningar krockade lite när vi skulle planera nästa junta träff. Så det fick bli After Work på AllStars före vi går och ser på Friksvård alá Babben. Få se nu Lena och Marina. Vem var det som missade hockeyn eller träningen i december......jag har redan glömt (fniss)

Imorgon kommer min lediga och underbara fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0