Nu är vi 4:a stycken igen!

2011-01-17 @ 22:57:07
Idag smet hela familjen hemifrån efter dom hade ätit. Thjopp thjopp var alla borta. Henke och Tilde åkte tillsammans med Björn och Towa till bowlinghallen. Kim åkte iväg med några kompisar och åkte slalom. Alle gick över till några vänner.

Varför dom smet? Jo, idag har jag haft juntan hemma hos mig. Och som jag skrev igår så skulle vi åter bli 4:a igen. Och den 4:e var ingen mindre än vår Kicki som åter började om i juntan. Alla vi tycker att det är jätte kul och trevligt att vi är samlade igen. Och hon är jätte välkommen tillbaka. Och som alltid var det mycket snack. Ni kan ju själva tänka er 4 tjejer samlade under samma tak......en lite mindre hönsgård med andra ord (fniss)
Välkommnade tjejerna med en blåbärsdrink och snaks. Jag kan ju inte vara utan mina ostkrokar, inte ens på juntan. Ostkroks behov? Jag? Det är väl bara förnamnet!

Kyckling med pasta och ett gott rött vin.

Daimglass alá Lena och kaffe.

Sedan var det dax att planera in nästa träff. Som vi snabbt beslutade om att det kommer att bli hemma hos Kicki.
Och då kommer vi faktiskt allihopa, hör och häpna, se MODO matchen tillsammans. Det har nog aldrig hänt i juntan tidigare......att vi planerar in att se en hockeymatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0